images (1)

15 წუთიანი გასახდომი, ინტენსიური ვარჯიშები ხტუნვის გარეშე

გააზიარეთ სოციალურ ქსელებში

Share on facebook

ეს  ინტენსიური ვიდეო ვარჯიშების ნაკრები შედგება არც თუ ისე რთული ვარჯიშებისაგან,მაგრამ  15 წუთის განმავლობაში საკმაოდ გაოფლიანდებით და ბევრ ცხიმებს დაწვავთ.

ეს ვარჯიშები შეასრულეთ კვირაში  3-4 -ჯერ ,შუალედებში კი 7 ან 8 წუთიანი ვარჯიში შეარჩიეთ.

7 წუთიანი გასახდომი კარდიო ვარჯიშები.

სხეულის ფორმის მისაღები ( გასახდომი) 8 წუთიანი ვარჯიშები.

Share on print
დაბეჭდე გვერდი

ასევე ნახეთ

სემიფრედო -იტალიური ნაყინი

ინგრედიენტები: 125 მლ. ცხიმიანი რძე 2 კვერცხი 60 მლ.არაჟანი 75 გრ.შაქარი 3 ატამი (დაკონსერვირებული) ვანილიანი შაქარი   რძე მივიყვანოთ ადუღებამდე. კვერცხის გულებს დავაყაროთ 2 ს.კოვზი

ტორტი ”სპილოს ცრემლები”

ინგრედიენტები: 3 კვერცი 150 გრ.შაქარი 2 ს.კოვზი თაფლი 120 გრ.ფქვილი 1 ჩ.კოვზი გამაფხვიერებელი 2 ს.კოვზი კაკაო   კრემი: 500 მლ 33% არაჟანი 120 გრ.შაქრის პუდრა

როგორ დავიცვათ ბავშვი ულტრაიისფერი(UV) გამოსხივებისაგან

კანის კიბოს უმრავლესი შემთხვევები შეგვიძლია თავიდან ავიშოროთ,თუ ბავშვებს და მოზრდილებს( ასევე ზრდასრული ადამიანებიც) დავიცავთ ულტრაიისფერი გამოსხივებისაგან. მზის სხივებისაგან  მიღებული დამწვრობა ზრდის კანის კიბოს განვითარების რისკს.

კულინარია

ქარგვა

ქსოვა

კერვა

 
error: შიგთავსი დაცულია