5/5

15 წუთიანი გასახდომი, ინტენსიური ვარჯიშები ხტუნვის გარეშე

გააზიარეთ სოციალურ ქსელებში

Share on facebook

ეს  ინტენსიური ვიდეო ვარჯიშების ნაკრები შედგება არც თუ ისე რთული ვარჯიშებისაგან,მაგრამ  15 წუთის განმავლობაში საკმაოდ გაოფლიანდებით და ბევრ ცხიმებს დაწვავთ.

ეს ვარჯიშები შეასრულეთ კვირაში  3-4 -ჯერ ,შუალედებში კი 7 ან 8 წუთიანი ვარჯიში შეარჩიეთ.

7 წუთიანი გასახდომი კარდიო ვარჯიშები.

სხეულის ფორმის მისაღები ( გასახდომი) 8 წუთიანი ვარჯიშები.

Share on print
დაბეჭდე გვერდი

ასევე ნახეთ

კარტოფილის წვნიანი

ინგრედიენტები : 500 გრ.კარტოფილი 1 ლიტრა რძე 2 კვერცხის გული 40 გრ.კარაქი 15 გრ.ოხრახურში ნახევარი ჭიქა ბრინჯი მარილი გემოვნებით   მომზადების წესები : კარტოფილი გავთალოთ,დავჭრათ

კარტოფილის წვნიანი ფრილადელკებით

ინგრედიენტები : 500 გრ.კარტოფილი 300 გრ. ქათმის ხორცი მარილი,წიწაკა,სანელებლები ფარშისათვის 100 გრ.ხახვი 100 გრ.სტაფილო 100 გრ.წითელი ბულგარული ზეთი 2 ლიტრი ქათმის ბულიონი მწვანილი სურვილისამებრ მომზადების

კარტოფილის წვნიანი ხორცით

ინგრედიენტები : 300 გრ.კარტოფილი 700 გრ.საქონლის ხორცი 3 ლ.წყალი 100 გრ.სტაფილო 100 გრ.ხახვი 2 ს.კოვზი ზეთი 1 დაფნის ფოთოლი 2-3 ბაჰარი 2 ს.კოვზი ტომატ-პასტა მარილი

ფოლგაში შემწვარი კარტოფილი ბეკონითა და ყველით

ამ წესით გამომცხვარი კარტოფილი არის გემრიელი და დაბალკალორიული კერძი, რომელიც მზადდება ყოველგვარი სირთულეების გარეშე. კარტოფილს შეგვიძლია დავუმატოთ  კარაქი, ყველი და მწვანილები, ხორცი ან თევზი. ფოლგაში

კულინარია

ქარგვა

ქსოვა

კერვა

 
error: შიგთავსი დაცულია