weliszomaSi1wuti

1-წუთიანი წვრთნები მუცლის ცხიმის დასაწველად და წელის ზომაში შესამცირებლად

გააზიარეთ სოციალურ ქსელებში

Share on facebook

12 წუთიანი ვარჯიში,რომლის მიზანია დაიწვას ცხიმები მუცლის ღრუში და გახდეს თხელი.კარდიო ვარჯიშების ხანგრძლივობა არის 1 წუთი და თქვენ უნდა იყოთ კარგად  ფიზიკურად მომზადებული,რომ შეძლოთ ამ ვარჯიშების შესრულება.

ამ ვარჯიშებს ვასრულებთ კვირაში ოთხჯერ და შუალედურ დღეებში ვაკეთებთ სწრაფ სავარჯიშოებს.

Share on print
დაბეჭდე გვერდი

ასევე ნახეთ

ბლინჩიკები ატმის გულსართით

ინგრედიენტები: 500 მლ.რძე 1 ჭიქა ფქვილი 2 კვერცხი 1 კოვზი შაქარი 2 ს.კოვზი გამდნარი კარაქი ან ზეთი მწიკვი მარილი გულსართი: 2 მწიფე  ატამი 300 გრ.ხაჭო

ტორტი ”სპილოს ცრემლები”

ინგრედიენტები: 3 კვერცი 150 გრ.შაქარი 2 ს.კოვზი თაფლი 120 გრ.ფქვილი 1 ჩ.კოვზი გამაფხვიერებელი 2 ს.კოვზი კაკაო   კრემი: 500 მლ 33% არაჟანი 120 გრ.შაქრის პუდრა

როგორ დავხატოთ კუ

თავდაპირველად შემოვხაზოთ ბაკანის( ჯავშანი),თავისა და ფეხების კონტურები.შემდეგ კი მივახაზოთ სხვა დეტალები.

კულინარია

ქარგვა

ქსოვა

კერვა

 
error: შიგთავსი დაცულია