1-წუთიანი წვრთნები მუცლის ცხიმის დასაწველად და წელის ზომაში შესამცირებლად

გააზიარეთ სოციალურ ქსელებში

Share on facebook

12 წუთიანი ვარჯიში,რომლის მიზანია დაიწვას ცხიმები მუცლის ღრუში და გახდეს თხელი.კარდიო ვარჯიშების ხანგრძლივობა არის 1 წუთი და თქვენ უნდა იყოთ კარგად  ფიზიკურად მომზადებული,რომ შეძლოთ ამ ვარჯიშების შესრულება.

ამ ვარჯიშებს ვასრულებთ კვირაში ოთხჯერ და შუალედურ დღეებში ვაკეთებთ სწრაფ სავარჯიშოებს.

Share on print
დაბეჭდე გვერდი

ასევე ნახეთ

ყავის კექსი

ინგრედიენტები : 1 ჭიქა .ფქვილი 2 ს.კოვზი ( სავსე) – ხსნადი ყავა 200 გრ.შაქარი 1/3 ჭიქა  რძე 2 კვერცხი 125 გრ.კარაქი 1 ჩ.კოვზი გამაფხვიერებელი მწიკვი

სამარხვო ყავის კექსი

ინგრედიენტები : 250-300 გრ.ფქვილი 2 ს.კოვზი ( სავსე) – ხსნადი ყავა 200 გრ.შაქარი 250 მლ.ცხელი წყალი 2 ს.კოვზი თაფლი 1 ჩ.კოვზი სოდა მწიკვი მარილი 100

არაჟნის ტორტი ” ჩრდილოეთის დათვი” – საბჭოთა რეცეპტი

საბჭოთა დროს  ამ დესერტის რეცეპტი ხელიდან ხელში გადადიოდა.ტორტი” ჩრდილოეთის დათვის ” ხელმისაწვდომი  ინგრედიენტებისაგან მზადდება.დღეს კი იგი ყველასათვის საყვარელი დესერტია. ინგრედიენტები  ცომისათვის : 450 გრ.ფქვილი 150

კულინარია

ქარგვა

ქსოვა

კერვა

 
error: შიგთავსი დაცულია