5/5

1-წუთიანი წვრთნები მუცლის ცხიმის დასაწველად და წელის ზომაში შესამცირებლად

გააზიარეთ სოციალურ ქსელებში

Share on facebook

12 წუთიანი ვარჯიში,რომლის მიზანია დაიწვას ცხიმები მუცლის ღრუში და გახდეს თხელი.კარდიო ვარჯიშების ხანგრძლივობა არის 1 წუთი და თქვენ უნდა იყოთ კარგად  ფიზიკურად მომზადებული,რომ შეძლოთ ამ ვარჯიშების შესრულება.

ამ ვარჯიშებს ვასრულებთ კვირაში ოთხჯერ და შუალედურ დღეებში ვაკეთებთ სწრაფ სავარჯიშოებს.

Share on print
დაბეჭდე გვერდი

ასევე ნახეთ

ცხვრის ხორცი კომშით – ქართული სამზარეულო

ინგრედიენტები : 1200 გრ.ცხვრის ხორცი 180 გრ.ხახვი 1 კგ. ტკბილიკომში 1 ს.კოვზი შაქარი,გვჭირდება თუ კომში ტკბილი არ არის. 1/2 ჩ.კოვზი დარიჩინი 1 ს.კოვზი ერბო მარილი

დიეტური ქატოს კექსები

როდესაც დიეტაზე ხარ,გსურს მიირთვა  რაიმე  გემრიელი და ჯანსაღი, მაშინ საშველად დიეტური ქატოს მაფინები მოვა.ცადეთ და მოამზადეთ  დიეტური მაფინები ვაშლით, ქატოთი  და ქიშმიშით! ინგრედიენტები : შვრია

კარტოფილი ჰერცოგულად

ინგრედიენტები : 1 კგ.კარტოფილი 5 კვერცხი( 1 მთელი+ 4კვერცხის გული) 100 გრ.კარაქი 1 ჩ.კოვზი მარილი 1/4ჩ.კოვზი მუსკატის კაკალი მომზადების წესები : კვერცხი და კვერცხის გულები

5 საუკეთესო რეცეპტი კარტოფილის მოსამზადებლად

კარტოფილი გლეხურად ინგრედიენტები : 6 კარტოფილი 250 გრ.ყველი 50 გრ.კარაქი მარილი გემოვნებით მომზადების წესები : კარტოფილი გავრეცხოთ,გავთალოთ ,დავჭრათ 4 ნაწილად და მოვხარშოთ. ნახევრად  მოხარშული კარტოფილებს

კულინარია

ქარგვა

ქსოვა

კერვა

 
error: შიგთავსი დაცულია